Kwaliteit en geschillen

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

 

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

 

Goed opgeleide en ervaren zorgverleners

Zorgverleners die betrokken zijn bij RS thuiszorg, zijn allemaal goed opgeleid en hebben de benodigde diploma’s en certificeringen om de hoge standaard van zorg te leveren. Zorgverleners die betrokken zijn bij RSthuiszorg hebben ruime ervaring in de zorg.

 

Samenwerking en innovatie

V&VN logo

Om de zorg goed af te stemmen onderhoudt RS thuiszorg goede contacten met ziekenhuizen, huisartsen en verzorgingtehuizen in regio Haaglanden. Om op de hoogte te blijven van actuele ontwikkelingen rond wetenschap en wet- en regelgeving  in de zorg heeft RS thuiszorg contact met branche- en belangenorganisaties als V&VN, Actiz, BTN en de Zorgprofessional.